• sns02
  • sns03
  • sns01

Cinque picculi cambiamenti per aumentà l'efficienza di e piante

U costu energeticu per gestisce un mutore elettricu per dece anni hè almenu 30 volte u prezzu di compra originale. Cù u cunsumu energeticu rispunsevule per a grande magiurità di i costi di a vita sana, Marek Lukaszczyk di u fabricatore di muturi è di trasmissioni, WEG, spiega cinque modi per migliurà l'efficienza energetica di u mutore. Fortunatamente, i cambiamenti in una pianta ùn devenu micca esse enormi per raccoglie risparmi. Parechji di questi cambiamenti funzioneranu cù a vostra impronta esistente è l'attrezzatura.

Parechji mutori elettrichi in usu sò à bassa efficienza o ùn sò micca currettamente dimensionati per l'applicazione. Entrambi i prublemi resultanu in mutori chì travaglianu più duru di quantu avianu bisognu, aduprendu più energia in u prucessu. Similmente, i motori più vechji ponu esse stati riavviati qualchì volta durante a manutenzione, diminuendu a so efficienza.

In fatti, si stima chì un mutore perde unu à dui per centu di efficienza ogni volta chì hè riavviata. Perchè u cunsumu energeticu conta per 96 per centu di u costu tutale di u ciculu di vita di un mutore, pagà in più per un mutore di efficienza premium resulterà in u ritornu di l'investimentu durante a so vita.

Ma se u mutore funziona, è hà travagliatu da decine d'anni, vale a pena di fastidiu d'aghjurnallu? Cù u fornitore di muturi giustu, u prucessu d'aghjurnamentu ùn hè micca disturbante. Un calendariu predefinitu assicura chì u scambiu di muturi si faci rapidamente è cù un minimu di fermu. Optà per l'impronte standard di l'industria aiuta à simplificà stu prucessu, chì a dispusizione in fabbrica ùn hà micca bisognu di cambià.

Ovviamente, se avete centinaia di motori in a vostra struttura, ùn hè micca fattibile di rimpiazzalli in una volta. Targetate i motori chì sò stati sottumessi à riavvolgimentu prima è pianificate un calendariu di rimpiazzamenti per dui o trè anni per evità tempi di fermu significativi.

Sensori di prestazione di u mutore

Per fà chì i mutori viaghjinu di manera ottimale, i gestori di l'usine ponu installà sensori di ristrutturazione. Cù metriche impurtanti cum'è e vibrazioni è a temperatura cuntrullate in tempu reale, integrate in analisi di manutenzione predittiva identificanu i prublemi futuri prima di fallimentu. Cù applicazioni basate su sensori, i dati di u mutore sò estratti è inviati à un smartphone o tablet. In Brasile, un stabilimentu di fabricazione hà implementatu sta tecnulugia nantu à i motori chì cunducenu quattru macchine idriche di ricirculazione d'aria. Quandu a squadra di manutenzione hà ricevutu una alerta chì unu avia livelli di vibrazioni più alti di u limitu accettabile, a so vigilanza accresciuta li hà permessu di risolve u prublema.

Senza sta intuizione, una fermata imprevista di a fabbrica puderia esse nata. Ma induve sò u risparmiu energeticu in u scenariu sopra menzionatu? Prima, l'aumentu di a vibrazione hè aumentatu l'usu di l'energia. I pedi solidi integrati nantu à un mutore è una bona rigidità meccanica sò cruciale per garantisce menu vibrazioni. Risolvendu rapidamente e prestazioni non ottimali, sta energia sprecata hè stata mantenuta à u minimu.

Dopu, impedendu una fabbrica piena fermata, i requisiti energetici più alti per riavviare tutte e macchine ùn eranu micca richiesti.

Installa soft starters

Per e macchine è i motori chì ùn funzionanu micca in continuu, i dirigenti di l'impianti devenu installà starters soft. Questi dispositivi riducenu temporaneamente a carica è u torque in u trenu di potenza è a sovratensione di corrente elettrica di u mutore durante u start-up.

Pensate à què cum'è à un semafuru rossu. Mentre puderete chjappà u vostru pede nantu à u pedale di u gasu quandu a luce diventa verde, sapete chì questu hè un modu inefficiente è stressante meccanicamente per guidà - è periculosu.

Similmente, per l'attrezzatura di a macchina, un iniziu più lento utilizza menu energia è risultati in menu stress meccanicu nantu à u mutore è l'arburu. Durante a durata di a vita di u mutore, un starter soffice furnisce risparmi di costi attribuiti à costi di energia ridotti. Alcuni starters soft anu ancu custruitu in ottimisazione automatica di l'energia. Ideale per l'applicazioni di compressore, u starter soft giudica i requisiti di carica è si adatta di conseguenza per mantene a spesa energetica à u minimu.

Aduprà una unità à velocità variabile (VSD)

Qualchì volta chjamata unità di frequenza variabile (VFD) o inverter, i VSD regolanu a velocità di un mutore elettricu, basatu annantu à i requisiti di l'applicazione. Senza stu cuntrollu, u sistema frena simpliciamente quandu ci hè menu forza, espulsendu l'energia sprecata cum'è calore. In un'applicazione di fan per esempiu, i VSD riducenu u flussu d'aria secondu i bisogni, piuttostu chè semplicemente taglià u flussu d'aria restendu à a capacità massima.

Unisce un VSD cun un mutore di efficienza super-premium è i costi energetichi ridotti parleranu per elli. In applicazioni di torre di raffreddamentu per esempiu, aduprendu un mutore super premium W22 IE4 cun CFW701 HVAC VSD quandu hè dimensionatu currettamente, furnisce una riduzione di u costu energeticu finu à 80% è un risparmiu mediu di acqua di 22%.

Mentre a regulazione attuale stabilisce chì i motori IE2 devenu esse aduprati cù un VSD, questu hè statu difficiule da fà rispettà in tutta l'industria. Ciò spiega perchè i regolamenti diventanu più stretti. À partesi da u 1u di lugliu di u 2021, i mutori trifase anu da rispettà e norme IE3, indipendentemente da qualsiasi aghjuntu VSD.

I cambiamenti 2021 tenenu ancu VSD à standard più alti, attribuendu ancu à stu gruppu di prudutti valutazioni IE. Seranu attesi di risponde à un standard IE2, ancu se un drive IE2 ùn raprisenta micca l'efficienza equivalente di un mutore IE2 - si tratta di sistemi di valutazione separati.

Fate un usu cumpletu di i VSD

Installà un VSD hè una cosa, aduprà à u so pienu potenziale hè un'altra. Parechji VSD sò ricchi di caratteristiche utili chì i gestori di e piante ùn sanu micca chì esistenu. L'applicazioni di pompe sò un bon esempiu. A gestione di i fluidi pò esse turbulenta, trà perdite è bassi livelli di fluidi, ci hè assai chì pò sbagliassi. U cuntrollu integratu permette un usu più efficace di i motori basatu annantu à e dumande di produzzione è a dispunibilità di fluidi.

A rilevazione automatica di pipa rotta in u VSD pò identificà e zone di fuga di fluidi è adatta di conseguenza e prestazioni di u mutore. Inoltre, a rilevazione di a pompa secca significa chì se u fluidu finisce, u mutore hè automaticamente disattivatu è hè emessa una alerta di pompa secca. In i dui casi, u mutore riduce u so cunsumu energeticu quandu hè necessariu menu energia per gestisce e risorse dispunibili.

Se si utilizanu più motori in l'applicazione di a pompa, u cuntrollu di a pompa jockey pò ancu ottimizà l'usu di motori di dimensioni diverse. Pò dassi chì a dumanda abbisogna solu un picculu mutore per esse in usu, o una cumbinazione di un picculu è grande mutore. Pump Genius dà una flessibilità aumentata per aduprà u motoru di dimensioni ottimali per un determinatu flussu.

I VSD ponu ancu eseguisce a pulizia automatica di u rotore di u mutore, per assicurà chì u deragging sia effettuatu cunstante. Questu mantene u mutore in cundizione ottimali chì hà effetti pusitivi nantu à l'efficienza energetica.

Se ùn site micca cuntentu di pagà 30 volte u prezzu di u mutore in e fatture energetiche per un decenniu, hè ora di fà alcuni di sti cambiamenti. Ùn accadranu micca da a notte à a notte, ma un pianu strategicu chì mira à i vostri punti di dulore i più inefficienti resultarà in benefici significativi di efficienza energetica.


Tempu di posta: Nov-09-2020